Strefa klubowicza
  • Aktualności

    JOGA - JESIENNE WARSZTATY

    Połączenie duchowości z pracą nad sprawnością fizyczną. Relaksacja podsycona specjalnym wystrojem Klubu oraz medytacyjną wonią kadzidła. A jak było? Zobaczyć można w naszej galerii :)

    Więcej
  • Aktualności

    JOGA, BODY ART

    Jeśli lubisz spokojny, powolny ruch, potrzebujesz relaksu i wyciszenia, chcesz mieć mocne i sprężyste ciało, silne mięśnie brzucha, zdrowe plecy, być gibka i elastyczna - Body Art to idealny dla Ciebie trening! Wywodzące się z modnego ostatnio nurtu Wellness ćwiczenia zadbają zarówno o Twoją sylwetkę jak i Twój umysł. Body Art to element programu body&mind, który cieszy się ostatnio niezwykłym powodzeniem. Oprócz elementów jogi zawiera również fragmenty ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pilates, japońskiego Do In oraz technik oddychania i relaksacji. W czasach kiedy praktycznie każda z nas jest zestresowana, a siedzący tryb pracy sprzyja przybieraniu na wadze, ćwiczenia które kształtują sylwetkę i jednocześnie dbają o naszą równowagę psychiczną, wydają się wręcz idealnym rozwiązaniem. Nurt Wellness, z którego wywodzą się ćwiczenia Body Art pojawił się w 1959 r. Wymyślił go dr Halbert Dunn, który zaproponował połączenie dbałości o kondycję fizyczną z troską o dobre samopoczucie. T

    Więcej
  • Aktualności

    BODYBALANCE™

    NOWOŚCI NOWOŚCI NOWOŚCI ! ================================== W PROGRAMIE JEST JUŻ NOWA LEKCJA BODYBALANCE™ to doskonałe połączenie elementów jogi, Tai Chi i ćwiczeń Pilates, dzięki któremu zwiększysz elastyczność i siłę mięśni, zmniejszając jednocześnie poziom stresu i napięcia wewnętrznego. Twoje ciało stanie się silniejsze i szczuplejsze, nauczysz się kontrolować swój oddech, zwiększysz zdolność koncentracji. Co 3 miesiące nowa choreografia i muzyka pozwoli Ci osiągnąć stan ukojenia i relaksu. (w USA program znany jest pod nazwą BODYFLOW™). TYPOWE ZAJĘCIA =========== Każde zajęcia to 45 minut spokojnych ćwiczeń, zakończonych 10-minutową relaksacją i medytacją. 1. Rozgrzewka Tai Chi to płynne, wolne ruchy, które pozwolą Ci osiągnąć stan koncentracji i przygotują Twoje ciało do treningu. 2. Dzięki ćwiczeniom wywodzącym się z jogi i pilatesu wzmocnisz główne grupy mięśni. Stretching zrelaksuje Twoje ciało i zwiększy elastyczność. 3. Ostatnie 10 minut to czas na medytacj

    Więcej
  • Aktualności

    PILATES, A ZDROWY KRĘGOSŁUP

    Czego oczekujecie od zajęć ,,pilates'' wybierając, właśnie ten rodzaj ? Jeśli nie miałaś urazu mechanicznego kręgosłupa i ból nie jest wynikiem wady wrodzonej lub nabytej ( o której jeszcze nie wiesz), a jesteś osobą prowadzącą siedzący tryb życia nie uprawiającą wcześniej żadnych sportów możesz mieć przykurczone mięśnie w okolicy miednicy oraz słabe mm. brzucha co powoduje nadmierne wygięcie w odcinku lędzwiowym kręgosłupa. Następstwem czego są właśnie bóle. Pilates jest doskonałą formą ćwiczeń korygujących ciało. Jak już poczujesz swoje mm. wewnętrzne brzucha, które stabilizują kręgosłup i nauczysz się jednocześnie bezpiecznie rozciągać - bóle miną, a ćwiczenia

    Więcej